8 Mayıs 2013 Çarşamba

Sûveyda


Kırgınım mı sanıyorsun sana Sûveyda 
Hayır değilim!
Anladım biz senle ayrı mevsimlerde ayrı nehirlere akan yağmurduk...
Alıkoyamadık ayrılık rüzgarında sürgün yüreğimizi karlı dağlara gitmekten.
Sen Sûveyda ömrümün baharıydın, bitmeyen duam...
Ahh Sûveyda!...
Gözlerinden gidemem mi sanıyorsun, seni unutamam mı?
Hayır Sûveyda !
Gölgeme düşen hayalini sende bırakıp, umudumu sende, ölüme giderim!
Toprağı başıma çekince sende rahat edersin.
Azraille tanışız yokluğundan.
Korkuyorum mu sanıyorsun?
Hayır Sûveyda !
Sen canımı aldın, o ruhumu...
Ben bu sevdanın hesabını ödedim.
Aşkı vicdan meselesi mi sayıyorsun?
Değil Sûveyda!
Aşk bir gönül meselesi.
Hakkını iki cihânda veremeyeceğin bir gönlün meselesi...
Sen sana layık olana git Sûveyda.
Ben yokluğunla kalırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder